سیم خاردار حلقوی

راهنمای خرید سیم خاردار حلقوی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

راهنمای خرید سیم خاردار حلقوی

برای محصور کردن و ایجاد امنیت برای محیط های مختلف می توان از سیم خاردار استفاده کرد. سیم خاردار ها انواع مختلفی دارند که یکی از کاربردی ترین آن ها سیم خاردار حلقوی می باشد. این سیم های خاردار علاوه بر حفظ امنیت برای محیط مورد نظر، باعث زیبایی آن نیز خواهد شد به همین سبب افراد زیادی اقدام به خرید سیم خاردار حلقوی می کنند.

 

سیم خاردار حلقوی

 

 

انواع سیم خاردار حلقوی

سیم خارداری های حلقوی دارای نمونه ها و انواع مختلفی می باشند که قبل از خرید سیم خاردار حلقوی بهتر است اطلاعات مختصری در مورد آن ها کسب کرد. از معروف ترین و کاربردی ترین انواع سیم خاردار حلقوی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سیم خاردار حلقوی سوزنی

این نمونه از سیم خاردار به شکل ساده و سوزنی به وسیله ی مفتول های گالوانیزه طراحی می شوند. در این سیم خاردار ها بست هایی وجود دارد که باعث می شود نتوان آن ها را به صورت خطی باز کرد. در واقع این سیم ها از یک رشته سیم راستا تشکیل می شود که دو رشته خار به دور سیم های راستا پیچیده می شود تا قدرت آن را بیشتر کند. از این سیم های سوزنی و ساده بیشتر در پادگان ها، نقاط مرزی، مراکز نظامی و … استفاده می شود.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   سیم خاردار اسرائیلی چیست ؟

 

 

 

 

 

 

سیم خاردار حلقوی تبری

جدیدترین نمونه ی سیم های خاردار حلقوی، سیم های تبری می باشند که با ورود به بازار توانسته اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند زیرا امنیت و مقاومت آن ها بسیار بالا می باشد. این سیم های تبری از یک رشته گالوانیزه و سیم های خاردار و تبری شکل به دور آن تشکیل می شود.

مقاومت این سیم ها در برابر باران و برف بسیار بالاست به همین سبب افراد برای حصار کشی از آن استفاده می کنند. بسیاری از مراکز نظامی حساس نیز از این نمونه برای حفظ امنیت خود استقبال کرده اند.

 

 

سیم خاردار حلقوی

 

 

کاربرد های مهم سیم خاردار

یکی از مهم ترین ویژگی های این سیم های خاردار حلقوی کاربردی بودن آن می باشد. از این سیم ها می توان در باغ ها، پادگان ها، کارخانه ها، مراکز مهم نظامی، زمین های کشاورزی، روی زمین، دیوار های ساختمان و … استفاده کرد. به دلیل مقاومت بالای آن ها می توان در مناطق مختلف آب و هوایی از این سیم ها استفاده کرد.

نصب این سیم های خاردار  به راحتی انجام می شود و تنها با کمی مهارت می توان آن ها را در محل مورد نظر نصب کرد. از دو روش نظامی و دیپلمات می توان برای نصب این سیم های خاردار حلقوی استفاده کرد.

 

 

سیم خاردار حلقوی

 

 

 

 

 

مزایای استفاده از سیم خاردار حلقوی

این سیم های حلقوی طرفداران بسیار زیادی دارند که این محبوبیت به دلیل مزایای بسیار منحصر به فردی است که آن ها دارا می باشند. از مهم ترین مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مفتول های مورد استفاده در این سیم ها از جنس گالوانیزه با کربن بالا هستند به همین سبب ضد زنگ هستند و می توان آن ها را در مناطق مرطوب و بارانی استفاده کرد.
  • یکی از مهم ترین مزایای سیم خاردار حلقوی ، سبک وزن بودن آن ها می باشد. این سیم ها بسیار سبک هستند و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد.
  • انعطاف بالای سیم خاردار حلقوی، از مزایای مهم آن به شمار می رود. به همین دلیل می توان آن ها را برای هر منطقه ای استفاده کرد.
  • ماندگاری و دوام این سیم ها بسیار بالاست و می توان برای چندین سال از آن ها استفاده کرد.
  • نصب این سیم های خاردار بسیار راحت است که این مورد از مزایای مهم آن ها به شمار می رود.
این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   سیم خاردار برای دور باغ

 

 

 

خرید آسان و مطمعن با جهانتور ، ارائه فاکتور رسمی

تماس با فروشگاه جهانتور

مدیر فروشگاه : 09122126805              دفتر فروش : 02166310002

 

 

 

چند نوع سیم خاردار حلقوی داریم ؟

دو نوع ؛ سیم خاردار حلقوی سوزنی و سیم خاردار حلقوی تبری

ویژگی استفاده از سیم خاردار حلقوی چیست؟

سیم خاردار حلقوی علاوه بر امنیت به محیط زیبایی نیز می بخشد، نصب راحت، انعطاف بالا، ماندگاری و دوام، گالوانیزه و ضد زنگ بودن، وزن کم از موارد دیگر ویژگی های سیم خاردار حلقوی می باشد.

سیم خاردار حلقوی در کجا ها قابل استفاده است ؟

از سیم خاردار حلقوی می توان در باغ ها، پادگان‌ها ،کارخانه ها ،مراکز مهم نظامی ،زمین های کشاورزی، روی زمین ،دیوارهای ساختمان و... استفاده کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 41 میانگین: 4.9]

نوشته های مشابه

16 دیدگاه در “راهنمای خرید سیم خاردار حلقوی

  1. نامنی گفت:

    برای محافظت باغچه مناسب است؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما ، بله می توانید استفاده کنید . سایر محصولات هم برای این مورد مناسب هستند . میتونید از قسمت فروشگاه به سایر محصولات دسترسی داشته باشید

  2. جزایری گفت:

    سلام من در انزلی یک سیم خاردار حلقوی خریدم گفتند گالوانیزه است و ضد زنگ ولی متاسغانه الان بعد از دو سال زنگ زده آیا شما راهکاری برای درست شدن دارید یا باید سیم خاردار را تعویض کنم؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . برای استفاده از سیم خاردار در مناطقی با آب و هوای شرجی بهتر است حتما از نوع گالوانیزه استفاده کنید و پیشنهاد ما خرید از مراکز معتبر است . متاسفانه بعد از این فرایند راهکاری برای درست کردن نیست یا حداقل مقرون به صرفه نمی باشد . بهتر است سیم خاردار های خود را تعویض نمایید .

  3. فرداد گفت:

    آیا خودمون میتونیم سیم خاردار حلقوی رو نصب کنیم ؟ برای خرید سیم خاردار حلقوی کجا باید مراجعه کنیم؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . بله مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد و فقط کافی است از تجهیزات و ابزار ایمنی کافی برای نصب سیم خاردار حلقوی استفاده کنید . برای مشاوره خرید انواع سیم خاردار حلقوی می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید .

  4. شهرزاد گفت:

    سلام آیا سیم خاردار حلقوی به تنهایی برای حصارکشی دور باغ مناسب است ؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما ؛
      بله ، برای حصارکشی دور باغ، سیم خاردار حلقوی می‌تونه وسیله ای برای جلوگیری از ورود حیوانات و افراد ناشناس به باغ شما باشه.

  5. ندا گفت:

    آیا می شود دور یک باغ را هم سیم خاردار حلقوی بکشیم و هم سیم خاردار خطی؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . بله این امکان هست که از هر دو نوع سیم خاردار خطی و حلقوی استفاه کنید .

  6. خلج گفت:

    آیا قیمت سیم خاردار حلقوی گالوانیزه در تهران و شهرستان متفاوت است؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . به دلیل تفاوت کیفیت در سیم خاردار ها ممکن است متفاوت باشد . برای دریافت قیمت سیم خاردار حلقوی با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید .

  7. آزیتا گفت:

    آیا برای حصار کشی دور باغ می تونیم از سیم خاردار حلقوی استفاده کنیم؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما ؛
      برای حصار کشی دور باغ یکی از گزینه های مناسب سیم خاردار حلقوی است که موجب ایجاد امنیت بیشتر میشه.

  8. سرمدیان گفت:

    اگر یک قسمت از سیم خاردار حلقوی دچار پارگی و آسیب شده باشه قابل ترمیم هست؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما ؛
      بستگی به میزان آسیب دیدگی سیم خاردار داره ، ولی معمولا قابل ترمیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *