توری گابیون

راهنمای خرید توری گابیون

راهنمای خرید توری گابیون
زمان مطالعه: 5 دقیقه

راهنمای خرید توری گابیون

در هنگام خرید توری گابیون بایستی به یک سری مولفه ها و فاکتورها توجه ای ویژه ای مبذول داشت. توری های گابیونی با هدف ایجاد دیوار حائل، موج شکن، مهار سنگ ها و مقاوم سازی سازه های سست مورد استفاده واقع می شوند. توری Gabion با نام های دیگر نظیر توری سنگی، قفس توری، فنس توری، سیل بند و گابیون بندی نیز شناخته می شود.

 

راهنمای خرید توری گابیون

خرید توری گابیون

 

 

خرید آسان و مطمعن با جهانتور ، ارائه فاکتور رسمی

تماس با فروشگاه جهانتور

مدیر فروشگاه : 09122126805              دفتر فروش : 02166310002

 

 

 

مولفه های مهم خرید توری گابیون

– نوع و جنس توری

توری گابیون غالبا از مفتول گالوانیزه گرم تولید می شود. فلز گالوانیزه از دوام و مقاومت بالایی در برابر فرآیندهای شیمیایی، عوامل محیطی و نوسانات جوی و دمایی بهره می برد. همچنین، انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای مفتول گالوانیزه، امکان تولید گابیون را در اشکال مختلف و متنوع فراهم آورده است.

– مشخصات ظاهری و فنی

توجه به مشخصات ظاهری، فیزیکی و فنی را می توان از نکات مهم در هنگام خرید توری گابیون برشمرد. این محصولات از رول های به طول 40 تا 50 متر و عرض 1 الی 3 متر تهیه می شوند. قطر ورق های گالوانیزه استفاده شده در ساختار توری های سنگی غالبا در محدوده 2 تا 3 میلیمتر قرار دارد. ضمنا، وزن هر متر مربع توری های گابیون حدود 2 کیلوگرم می باشد.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   معایب گابیون

چشمه های توری سنگی به صورت شش ضلعی و لانه زنبوری و در ابعاد 10×10، 10×8 و 6×5 می باشند. در این میان، چشمه های با مشخصات ابعادی 10×8 در طیف وسیع و گسترده ای مورد استفاده واقع می شوند. همچنین، چشمه با ابعاد 6×5 از گزینه های مناسب برای کف آبراهه ها به شمار می رود.

– نوع و مدل

توجه و به نوع و مدل محصول از دیگر نکات حائز اهمیت در خرید توری گابیون محسوب می شود. به طور معمول، توری های گابیون متناسب با نحوه کاربری و استفاده در دو نوع روکش دار و فلزی موجود می باشند. فنس گابیونی نوع فلزی در مقایسه با مدل روکش دار، بیشتر مورد استفاده دارد.

– نحوه کاربری و استفاده

توری سنگی یا گابیونی بسته به نوع کاربری در مصارف مختلفی کاربرد دارد. عمده ترین کاربرد این محصولات برای حصارکشی صورت می گیرد. مقرون به صرفه بودن از نقطه نظر اقتصادی، توری های گابیون را به یک گزینه مناسب و در عین حال محبوب در بازار مصرف تبدیل نموده است.

علاوه بر این، گابیون ها برای ایمن سازی و استحکام بخشیدن به دریاچه ها در برابر فرسایش نیز بسیار کاربرد دارند. استفاده در پروژه های عمرانی و راه سازی، سدسازی، هدایت سیل ها، محوطه سازی، مصارف نظامی و مصارف تزئینی، دیگر موارد کاربرد گابیون را شامل می شود.

 

راهنمای خرید توری گابیون

خرید توری گابیون

 

 

 

 

عوامل موثر بر قیمت توری گابیون

در برآورد قیمت توری گابیون عوامل و فاکتورهای مختلفی به صورت مستقیم دخیل هستند. نوع متریال استفاده شده از مهم ترین پارامترها در این زمینه تلقی می گردد. همچنین، ضخامت و اندازه مفتول، ابعاد چشمه، وزن و کارخانه تولیدکننده را می توان از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول قلمداد نمود.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   دیوار حائل گابیونی

 

 

مزایای توری گابیون

توری های گابیون به علت شکل و ساختار انعطاف پذیر، در بسیاری از حوزه ها کاربرد دارند. این محصولات از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. علاوه بر این، طول عمر بالا، دوام و مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی و نصب راحت و آسان، از دیگر مزایای گابیون محسوب می شود.

 

 

خرید آسان و مطمعن با جهانتور ، ارائه فاکتور رسمی

تماس با فروشگاه جهانتور

مدیر فروشگاه : 09122126805              دفتر فروش : 02166310002

 

 

نحوه خرید توری گابیون

فروشگاه آنلاین جهان تور زمینه مناسب برای خرید گابیون را به صورت غیر حضوری و اینترنتی فراهم آورده است. متقاضیان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه فروشگاه جهانتور راجعه نماید.

ضمنا، شرکت جهان تور در زمینه تولید و فروش سایر محصولات فلزی از قبیل سیم خاردار، توری حصاری، توری مرغی و مفتول گالوانیزه نیز فعالیت دارد.

 

 

توری گابیون چیست؟

گابیون در واقع یک محفظه توری فلزی است که داخل آن را با مواد مختلف مانند سنگ، خاک، شن و غیره پر می کنند.

از توری گابیون در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

عمده ترین کاربرد توری گابیون برای حصارکشی است. علاوه بر این، گابیون ها برای ایمن سازی و استحکام بخشیدن به دریاچه ها در برابر فرسایش ،پروژه های عمرانی و راه سازی، سدسازی، هدایت سیل ها، محوطه سازی، مصارف نظامی و مصارف تزئینی کاربرد دارتد.

آیا فاکتور رسمی هنگام خرید صادر می شود؟

بله فاکتور در هنگام خرید صادر میشود.

بهترین نوع و جنس توری گابیون چیست؟

بهترین جنس برای توری گابیون به دلیل مقاومت بالا و انعطاف پذیری مفتول گالوانیزه گرم است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 37 میانگین: 4.9]

نوشته های مشابه

8 دیدگاه در “راهنمای خرید توری گابیون

  1. فرهاد زاهد گفت:

    آیا شما توری را به صورت کامل یعنی پر شده تحویل می دهید؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . توری مطابق درخواست مشتری اماده و تخویل داده می شود . در صورت نیاز به مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

  2. مصدقی گفت:

    وقتتون به خیر آیا توری گابیون مقاومت لازم را برای جلوگیری از ریزش تپه دارد؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . بله میتوانید به شرط طراحی مناسب از توری گابیون برای جلوگیری از ریزش تپه استفاده کنید .

  3. محمودی گفت:

    سلام وقت بخیر . برای خرید توری گابیون ارسال به شهریار دارید ؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما . بله همه محصولات از جمله توری گابیون به سراسر ایران ارسال میشه . برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید .

  4. گوران گفت:

    سلام توری گابیون روکش دار در چه جاهایی استفاده می شود؟

    1. jadmin گفت:

      درود بر شما با توجه به مقاومت مناسب این محصول شما می تونید در هر جایی که نیاز بود استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *