توری گابیون

خرید توری گابیون یزد

خرید توری گابیون در یزد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیشتر افرادی که قصد خرید توری گابیون یزد را دارند می‌خواهند از این محصولات به منظور کاهش تاثیرات مخرب سیلاب‌ها و یا آبراه‌ها استفاده کنند و یا از آن‌ها برای محوطه سازی‌ کمک بگیرند. در حال حاضر سازه‌های گابیونی در کانال‌های طبیعی، روی رودخانه‌ها، جاده سازی، اطراف دریاها به عنوان سیل بند، ساخت خاکریز و…. مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مطلب به ارائه نکاتی درباره خرید توری گابیون خواهیم پرداخت و قیمت و مشخصات این محصولات را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

 

لیست قیمت توری گابیون

به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرید 02166310002

ساعات تماس : 9 الی 18 روز های کاری

نوع محصولچشمه ( دهانه ، سانتی متر )مفتول ( میلی متر )ارتفاع ( متر )طول ( متر )قیمت ( تومان )
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 1.58×61.51 تا 32035300
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 28×621 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 2.58×62.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 38×631 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 1.510×81.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 210×821 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 2.510×82.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 310×831 تا 320تماس بگیرید

 

خرید توری گابیون یزد

با خرید توری گابیون یزد تولید شده توسط کارخانه و واحد تولید کننده جهان تور با مزایای فراوانی روبرو خواهید شد که یکی از مهمترین آن‌ها پرداخت قیمت مناسب تولیدی است. مجموعه جهان تور تورهای گابیون خود را با باربری به سراسر نقاط کشور ارسال کرده و آن را در مکان‌های مد نظر خریداران در اختیارشان قرار می‌دهد.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   خرید توری گابیون شیراز

خرید توری گابیون یزد مزایای مهم دیگری هم به همراه دارد که یکی از مهمترین آن‌ها زیبایی و طبیعی بودن است. این محصولات در واقع یک سیستم خنک کننده بوده و آب قادر است به راحتی از داخل آن‌ها عبور کند.

داشتن طول عمر بالا و دوام قابل توجه و از سوی دیگر انعطاف پذیری از دیگر ویژگی‌ها و مزایای این محصولات است. توری گابیون جهان تور نیازی به تعمیرات نداشته و نگهداری از آن نیز به آسانی صورت می‌پذیرد.

شما می‌توانید به راحت‌ترین شکل ممکن و با صرف مدت زمانی کوتاه این توری‌ها را نصب کرده و مورد بهره‌برداری قرار دهید.

 

 

قیمت توری گابیون در یزد

 

 

مشخصات توری گابیون یزد

توری گابیون یک نوع محصول فلزی است. هر یک از این توری‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و عملکردی مشابه با یک سبد داشته باشند. سپس با سنگ‌های نامنظم، مختلف و هم اندازه پر شده و یک سازه مستحکم، مقاوم و انعطاف پذیر به وجود آورند. سازه‌ای که قادر است از فرسایش خاک نیز جلوگیری کند.

شکل این توری‌ها به صورت شش ضلعی بوده و از نظر جنس، نوع ساخت و ضخامت قابل توجه‌اند تا بتوانند در برابر نیروهای وارد شده از سمت سنگ‌ها مقاومت کنند. از آنجایی که در ساختار این محصولات از فلزات مقاوم در برابر فرسایش و ساییدگی استفاده شده پس طول عمر و دوام بالایی هم خواهند داشت.

 

 

قیمت توری گابیون یزد

قیمت توری گابیون یزد یک نرخ ثابت و قطعی نبوده و نمی‌توان برای آن رقم دقیقی در نظر گرفت. برای محاسبه هزینه قابل پرداخت برای خرید این توری‌ها باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار بر قیمت این محصولات اندازه و ابعاد توری مورد نظر است.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   خرید توری گابیون قزوین

ابعاد چشمه توری‌های گابیون، نوع مفتول به کار رفته در ساختار و کیفیت آن، ضخامت مفتول و…. نیز قیمت این محصولات را با تغییر و تحول مواجه می‌کند. برای محاسبه قیمت توری‌ گابیون یزد باید به شرایط حاکم بر بازار نیز توجه داشته و نوسانات بازار آهن آلات را نیز در نظر بگیرید.

این امکان وجود دارد که توری­های گابیون به شکل کاملاً اختصاصی برای پروژه شما تولید شود. در این صورت باید هنگام محاسبه قیمت، هزینه تولید و طراحی و تعداد مورد نیاز پروژه خود را نیز در نظر بگیرید.

 

 

لیست قیمت توری گابیون یزد

با مراجعه به وب سایت کارخانه جهان‌تور می‌توانید به مشاهده لیست قیمت توری گابیون یزد اقدام کنید. اما پیش از آن باید بدانید که می‌خواهید توری‌های مورد نظرتان از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشند. همچنین باید بدانید که چه ابعاد و اندازه‌ای برای مصارف شما مناسب‌تر است.

این محصولات در ابعاد مختلفی تولید شده و با سیم مفتول‌هایی با ضخامت‌های ۱.۵ تا ۳ میلی‌متر در بازار وجود دارند. تولید کنندگان برای ساخت این توری‌ها ابعاد چشمه متفاوتی در نظر می‌گیرند که در حالت معمول ۵ در ۶، ۶ در ۸ و یا ۸ در ۱۰ میلی‌متر است. پس در ابتدا نیازهای پروژه خود را به صورت دقیق مشخص کنید تا بتوانید محصول مناسب را خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *