توری گابیون

خرید توری گابیون زنجان

خرید توری گابیون زنجان
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بزرگترین تولید کننده انواع توری گابیون

خرید توری گابیون زنجان  از بزرگترین تولید کننده انواع توری این اطمینان را برای مشتریان ایجاد می‌کند، که این محصول را با کیفیت و استاندارد بالا تهیه خواهند کرد. توری گابیون برای تولید قفس‌های فلزی تولید می‌گردد. این توری علاوه بر توری سنگی به نام توری مرغی نیز شناخته می‌شود. از زمان های گذشته تا کنون برای حفاظ و یا توری در قفس حیوانات نیز بکار می رود. برای تولید این محصول نیاز به دستگاه‌های گابیون بافی است و با  توجه به ابعاد و ضخامت توری از انواع مختلف آن در خط تولید استفاده شده است.

 

لیست قیمت توری گابیون

به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرید 02166310002

ساعات تماس : 9 الی 18 روز های کاری

نوع محصولچشمه ( دهانه ، سانتی متر )مفتول ( میلی متر )ارتفاع ( متر )طول ( متر )قیمت ( تومان )
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 1.58×61.51 تا 32035300
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 28×621 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 2.58×62.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 38×631 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 1.510×81.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 210×821 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 2.510×82.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 310×831 تا 320تماس بگیرید

 

برای خرید توری گابیون زنجان توجه به برند تولید کننده بسیار مهم است. کارخانه جهانتور نام آشنایی در تولید انواع توری فلزی به شمار می‌رود و تجهیزات کافی برای تولید توری گابیون را نیز دارد. معمولا فنس‌های تولید شده از گالوانیزه است که در برابر رطوبت محیط بدون زنگ زدگی باقی می‌ماند. بافت این توری‌ها بسیار محکم  است و در نهایت با استفاده از مفتول‌ها توری‌هایی با چشمه های شش ضلعی تولید می‌گردد.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   خرید توری گابیون کرمان

 

با بکارگیری توری سنگی با انجام چندین مرحله قفس‌های فلزی تولید می‌شود که محل قرارگیری سنگ ها  می‌باشد. کاربرد های مختلف این دیوارهای سنگی موجب شده تا توری فلزی گابیون در ابعاد متفاوتی تولید گردند. معمولا در صنایع سدسازی و راه سازی بیشترین کاربرد را از این توری مشاهده می‌کنید. دیوار های سنگی که با سنگ های بزرگ برای  حفاظت در مسیر جاده ها قرار می‌گیرد یکی از بزرگترین کاربرد های این  فنس های فلزی است.

 

 

 

خرید توری گابیون ارزان قیمت زنجان

بزرگترین تولید کننده انواع توری گابیون

 

 

بیشترین فروش توری مرغی برای چه صنعتی است؟

خرید توری گابیون زنجان معمولا توسط صنایع و در حجم بالا انجام می‌شود. بیشترین فروش توری سنگی در صنایعی مانند راه سازی و یا برای جلوگیری از بین رفتن سازه ها در سد سازی می‌باشد. درصد بالایی از کاربرد این توری‌ها به عنوان نگهدارنده است و در حال حاضر کمتر می‌توان آن را برای حصارکشی در مکان‌های مختلف مشاهده نمود.

مفتول هایی که در تولید این توری استفاده می‌شوند دارای روکش پی وی سی هستند. روکش‌ها ماندگاری توری را در شرایط مختلف محیط افزایش می‌دهند. در زمان تولید قفس فلزی باید از روکش ها محافظت شود تا از بین نروند. این توری ها در ساختمان سازی به عنوان تقویت کننده شیب و در ساخت سد ها به عنوان دیوارهای پشتیبان  بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

 

 

 

قیمت توری گابیون زنجان

بیشترین فروش توری گابیون برای چه صنعتی است؟

 

 

نحوه تولید برخی از محصولات

 

 

 

ساده ترین روش برای خرید توری گابیون زنجان

روش های متفاوتی برای خرید ابزارهای صنعتی وجود دارد. برندهای تولید کننده توری سنگی در فروشگاه های اینترنتی و همچنین مراکز حضوری در سطح شهر متعدد می‌باشند، با این وجود خرید توری گابیون زنجان برای صنایع زیادی در اولویت است. کارخانه جهانتور علاوه بر تولید انواع توری دارای سایت فروشگاهی است. این مرکز تولید کننده از طریق کارخانه نیز محصولات خود را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   خرید توری گابیون خوزستان

برای خرید توری گابیون زنجان  می توانید با شرکت جهانتور تماس داشته و با ثبت سفارش خود این محصول  را در زمان مشخص در هر کجای ایران  دریافت نمایید. هر حجمی از سفارش بدون محدودیت تولید و توسط ماشین های باربری به سمت مقصد ارسال می شود.

 

 

 

خرید توری سنگی زنجان

ساده ترین روش برای خرید توری گابیون زنجان

 

 

خرید آسان و مطمعن

تماس با فروشگاه جهانتور

مدیر فروشگاه : 09122126805              دفتر فروش : 02166310002

ساعات تماس : 9 الی 18 روز های کاری

 

 

 

چند نوع توری گابیون وجود دارد

با توجه به کاربردهای مختلفی که توری سنگی دارد با نامهای مختلفی از آن در بازار روبرو می شوید. توری مش با سنگ هایی بزرگ پر می شود و دیوار های بسیار محکمی را ایجاد می‌کند. این  توری گابیون قفس هایی را تولید می کند که بیشتر در جاده ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری های سبدی در مکان هایی مانند بزرگراه ها قرار می گیرند. در سد سازی و یا به صورت کلی در صنایع آبی از انواع توری های تشکی استفاده می شود. برخی از دیوار ها را در سطح شهر یا پارک ها مشاهده می کنید که جنبه تزئینی دارند و در آنها از توری سنگی استفاده شده است . این هم یکی از انواع توری گابیون می‌باشد.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *