توری گابیون

خرید توری گابیون اصفهان

خرید توری گابیون اصفهان
زمان مطالعه: 4 دقیقه

مهمترین کاربرد توری سنگی یا گابیون 

بررسی کاربردهای متفاوت توری سنگی قبل از خرید توری گابیون اصفهان، به صنایع در انتخاب محصول متناسب با نیاز خود کمک خواهد نمود. توری گابیون اصفهان دارای ابعاد استانداردی است و با کنار هم قرار گرفتن این توری ها قفس های فلزی تولید می‌شود. این نوع توری فلزی برای تولید دیوارهای سنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. توری گابیون دارای بافتی است که تحمل نگهداری سنگ‌ها با اندازه های مختلف را دارد. به همین دلیل تنوع در این محصول از نظر ابعاد و قطر مفتول ها بسیار زیاد است.

 

 

لیست قیمت توری گابیون

به علت نوسانات لحظه ای در بازار ، لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرید 02166310002

ساعات تماس : 9 الی 18 روز های کاری

نوع محصولچشمه ( دهانه ، سانتی متر )مفتول ( میلی متر )ارتفاع ( متر )طول ( متر )قیمت ( تومان )
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 1.58×61.51 تا 32035300
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 28×621 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 2.58×62.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 8×6 مفتول 38×631 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 1.510×81.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 210×821 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 2.510×82.51 تا 320تماس بگیرید
توری گابیون چشمه 10×8 مفتول 310×831 تا 320تماس بگیرید
این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   خرید توری گابیون در همدان

 

 

برای خرید توری گابیون اصفهان باید با نام های مختلف این توری و کاربرد های متفاوت آن آشنا باشید. بیشترین کاربرد این محصول در صنایع است و مصارف غیر صنعتی آن کم است. مقاوم ترین و محکم ترین انواع توری گابیون در سد سازی و راه سازی بکار می‌روند. توری های سنگی با کمک انواع سنگ، دیوارهایی با قدرت محافظت بالا برای سازه ها ایجاد می‌کنند.

معمولا برای ساخت سیل بند  از این دیوار های سنگی استفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربرد های مهم توری گابیون جلوگیری از ریزش کوه در جاده ها است. با مطالعه کوتاه در مورد کاربردهای این محصول به خوبی متوجه نیاز صنایع به دوام و ماندگاری بالای این محصول خواهید شد.

یکی از نکات مهم در زمان خرید توری گابیون اصفهان توجه به برند تولید کننده آن است.کارخانه جهانتور تولید کننده انواع توری سنگی با ابعاد مختلف می باشد. لیست کاملی از این محصولات را می توانید در سایت جهانتور مشاهده نمایید.

 

 

 

خرید توری گابیون با کیفیت اصفهان

مهمترین کاربرد توری سنگی یا گابیون

 

 

 

برای خرید توری گابیون اصفهان چه اطلاعاتی نیاز دارید

معمولا خرید توری گابیون اصفهان  برای صنایع و در حجم بالا انجام می‌شود، البته خریدهای جزیی برای مصارف غیر صنعتی نیز وجود دارد. برای تهیه این محصول با جدول مشخصات فنی این توری مواجه می شوید. در لیست مشخصات با انواع  ابعاد توری، ضخامت توری و قطر مفتول های استفاده شده درتوری آشنا خواهید شد. وزن هر متر مربع توری نیز  معیاری  برای خرید این محصول به شمار می رود. به صورت استاندارد رول های تولید شده  این محصول دارای عرض یک تا سه متر هستند.

این محتوا به شما پیشنهاد می شود :   گابیون چیست؟

در کارخانه جهانتور با توجه به درخواست و نوع سفارش ابعاد مورد نیاز مشتری نیز تولید می‌گردد. چشمه های شش ضلعی این توری معمولا دارای ابعاد 5 در 6، 8  *10 و 10 *10 می باشد. ریزترین چشمه ها به صورت معمول در آبراهه ها بکار می رود.

 

 

 

خرید توری گابیون ارزان اصفهان

برای خرید توری گابیون اصفهان چه اطلاعاتی نیاز دارید

 

 

نحوه تولید برخی از محصولات

 

 

 

مرکز فروش توری گابیون با نازل ترین قیمت

برای تهیه توری گابیون در حجم بالا و مصرف آن در صنایع بهترین روش خرید مستقیم و عمده از کارخانه  تولید کننده می باشد. امکان خرید توری گابیون اصفهان از کارخانه جهانتور به عنوان یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع توری فلزی فراهم می باشد. صنایع می توانند با خرید از کارخانه و یا سایت فروشگاهی جهانتور با قیمت بسیار مناسب و عمده این محصول را خریداری نمایند. در هر کجای ایران که این محصول را سفارش دهید در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

 

 

قیمت توری گابیون اصفهان

مرکز فروش توری گابیون با نازل ترین قیمت

 

 

توری مورد نیاز برای دیوار سنگی چگونه تولید می شود؟

توریهای گابیون به شکل قفس به یکدیگر متصل می شوند و اتصال این توری‌ها به صورت مکانیکی می باشد. تولید  رول توری ها در مجهزترین کارخانه و با دستگاههای اتوماتیک انجام می گردد. صنایع می‌توانند با توجه به نیاز خود ابعاد و ضخامت های مختلفی از توری را سفارش بدهند.  مهندسین با استفاده از این محصول می توانند قفسه های فلزی با بدنه و پایه مورد نظر را تولید کرده و در جای مناسب استفاده نمایند. اندازه های قفس فلزی و توری گابیون بکار رفته در آن با مصالح استفاده شده در این قفس‌ها متناسب می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.8]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *